Monthly Archives: September 2007

Smile

Again?? Song againn…?? Huh.. it just another to looking for the way to get my idea.. Now, from Bad English, When I See You SMile… hmmm … Where s my idea gone??

Sometimes I wonder
How I’d ever make it through,
Through this world without having you
I just wouldn’t have a clue

tarsius‘Cause sometimes it seems
Like this world’s closing in on me,
And there’s no way of breaking free
And then I see you reach for me

Sometimes I wanna give up
I wanna give in,
I wanna quit the fight
And then I see you, baby
And everything’s alright,
everything’s alright

When I see you smile Continue reading

Leave a comment

Filed under jurnal

Stuck deh..

“Penyakit” lama kambuh lagi nih. Idea Stuck. euy.. Padahal sedang diburu deadline, ide gak juga muncul keluar. Padahal bahan-bahan sudah numpuk di sebelah keyboard. Dari tadi dibolakbali, dibaca dari atas ke bawah, tapi susah banget ya dapat ‘roh’nya. Intinya itu apa sehh… Kok dari tadi dibaca gak muncul-muncul ya..

angry2.jpegEntah siapa yang salah. Saya yang lagi gak mood nulis, atau bahan-bahannya yang terlalu bertele-tele. Maunya sih telepon siapa gitu yang bisa bikin cerita seru. Tapi semua sohib lagi jumatan. Kalau kayak gini, maunya nyari si Ammar jr deh. Peluk-peluk dulu, terus usap-usap, terus gangguin dia sampai marah, sampai saya bisa tertawa ngakak. Terus cuci tangan, baru duduk lagi di depan komputer, biasanya ide langsung mengalir lancar.

Hemm..coba saya sekarang ini lagi ada di rumah yak…

2 Comments

Filed under jurnal

Miss You Like Crazy

Miss someone? Here a nice song from Natalie Cole

Even though it’s been so long
My love for you keeps going strong
I remember the things that we used to do
A kiss in the rain ’til the sun shine through
I try to deny it but I’m still in love with you

CHORUS
tarsiusI miss you like crazy, I miss you like crazy
Ever since you went away, every hour of every day
I miss you like crazy, I miss you like crazy
No matter what I say or do
There’s just no getting over you
. Continue reading

1 Comment

Filed under jurnal